... خانواده این دو زندانی پس از مراجعه به دادستانی در حالی با این خبر مواجه شده اند که سه ماه کامل است که این دو حتی از ملاقات کابینی با همسران و خانواده شان هم محروم شده اند. یک سال و نیم از حبس این دو نفر می گذرد اما آنها حتی یک روز هم از حق مرخصی استفاده نکرده اند.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=207101199300828&set=a.204248496252765 منبع
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=207101199300828&set=a.204248496252765 منبع

No comments:
Post a Comment