میلاد فدایی اصل، فعال دانشجویی که تازه آزاد شده بود ، در تجمع هفدهم اسفند دستگیر شد و در میدان 7 تیر بعد از ساعتها رها شد.
میلاد فدایی اصل، فعال دانشجویی که بتازگی آزاد شده بود، در تجمع هفدهم اسفند دستگیر شد و بعد از مدتی رها شد. میلاد در حال بازگشت از دانشگاه در میدان فردوسی تهران به علت درگیری لفظی با یکی از نیروهای بسیج بازداشت شد. یکی از نیروهای بسیج که در میدان فردوسی تهران مستقر بودهاند جلوی این میلاد را که در حال بازگشت از دانشگاه بوده گرفته و او را مورد بازجویی قرار میدهد. این مساله منجر به درگیری لفظی وی با نیروهای بسیجی مستقر در میدان و اقدام آنها برای بازداشتش میشود. نیروهای بسیج به وی دستبند پلاستیکی زده و او را سوار یکی از ونهای مستقر در میدان کرده و به سمت خیابان میدان انقلاب حرکت میکنند. نیروهای امنیتی این فعال دانشجویی را پس از گذشت چند ساعت در میدان هفت تیر تهران رها کردند.
میلاد از روز ۱۱ آذر ماه سال گذشته در منزلش بازداشت و از سوی شعبه ۲۸ به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود. وی در خرداد ماه امسال از زندان آزاد شده بود
منبع
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=205548836122731&set=a.204248496252765.56747.200905676587047&ref=nf
No comments:
Post a Comment